Gayrimenkul Hukuku

Hukuk ofisimiz, Gayrimenkul  Hukuku alanında oldukça geniş, disipline ve kapsamlı bir danışmanlık hizmeti vermektedir. Detaylı ve karmaşık olarak ifade edilebilecek yapısı nedeniyle Gayrimenkul hukuku ayrıntılı ve özellikli kurallara tabidir. Bu nedenle, olası hukuki risklerden korunmak için, işlem yapan gerçek ve tüzel kişilerin hukuki danışmanlar aracılığıyla ilerlemesinde fayda vardır. Dolayısıyla süreç içinde “önleyici hukuk hizmeti” alarak, tarafların karşılaşacağı yıkıcı sonuçlar engelleyenecektir.

Faaliyet alanımıza ilişkin başlıca hizmetlerimiz;

• Tapu İptal ve Tescil, Müdahalenin Men’i, El Atmanın Önlenmesi, Haksız İşgal Tazminatı ( Ecrimisil ), ortaklığın giderilmesi, tasarrufun iptali, şüfa, önalım, kamulaştırma gibi gayrimenkul konularından doğan dava ve hukuki ihtilafların her aşamasında tarafların temsili,
  • Gayrimenkul geliştirme projeleri, finansman projeleri, uzun süreli kira sözleşmelerinin hazırlanması ve feshi,
  • İmar plan değişiklikleri, imar uygulamaları ile ilgili idari süreçlerin takibi ve gerekli durumlarda iptali için yargısal yollara başvurulması,
  • İpotek, intifa, irtifak gibi ayni hakların tesis ve terkini ile ilgili işlemlerin ifası için hukuki destek ve danışmanlık verilmesi,